skliros diskos

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Thu Jan 3 16:14:01 EET 2002

> Auto htan mia entelws la8os skepsh

LIL- )

> to mono sigouro einai oti to opoiodhpote backup tou lilo htan axrhsto.

> efoson mporouses na bootareis se ena apo ta dyo systhmata, h chroot htan
> axreiasth
>

> eisai sigouros oti h cfdisk den alla3e ligo thn ari8mish twn partition?

cfdisk; Δεν ξέρω τι είναι αυτό, ούτε το χρησιμοποίσα.

> kamia fora to kanei. Opws eipa pio prin kanena restore apo backup den
> armozei sthn periptwsh, exeis diaforetiko partition table me diaforetiko
> ari8mo leitourgikvwn.

Όχι, το partition που έβαλα το Debian (και το swap) υπήρχε ήδη και ήταν
ext2.

> ena arxeio 446 bytes, mporei na grapsei mono ta prwta 446 bytes
> asxeta an to bs einai megalytero, alliws aplos 8a esbhnes to partition
> table, pali kala dhladh.

Πάλι όχι. το αρχείο ήταν *512* bytes. Έδωσα bs=446, γιατί έτσι συμβούλεψε
το manual της SuSE. Ούτε όμως με bs=512 δούλεψε.
Αφού το backup αντιστοιχούσε στην τρέχουσα δομή των partition,
δεν θα έπρεπε να δουλέψει;

> filika, mhn pare3hgh8eis, IMHO mono to deytero shnebei, thn atyxia den thn
> eida pou8ena.

Μην φοβάσαι. Ίσα ίσα, θα χαρώ αν φταίω εγώ. Δεν ήταν όμως ατυχία να μην
δουλέψει η boot δισκέτα; Τα partition ήταν φτιαγμένα από τον Σεπτέμβρη.

> h swsth kinhsh pou de 8a se ebaze se mpelades 8a htan na kaneis edit to
> /etc/lilo.conf me to xeri, na baleis tis swstes ry8mhseis kai na tre3eis
> lilo. se periptwsh pou exeis diaforetikous kernels se redhat kai debian

Πάλι όχι. Αυτό έκανα από την αρχή. Αλλά το lilo παραπονιόταν ότι δεν έβρισκε
το αρχείο τάδε τάδε τάδε. Γι' αυτό αντέγραψα το /boot του Redhat στο Debian,
μήπως και βρει τα αρχεία του Redhat που δεν έβρισκε.

Σε παρακαλώ, πείσε με ότι έκανα κάποιο λάθος...

Φιλικά,
Νίκος Κανελλόπουλος

Y.Γ. Αν υποθέσουμε ότι βάζω πρώτα Linux και κάποια στιγμή τα Win 98 μου
βιάζουν το MBR, να ελπίζω ότι θα μπορέσω με το lilo να σώσω την κατάσταση;
Έτσι πίστευα μέχρι τώρα, αλλά έχω αρχίσει να αμφιβάλλω μετά τα προσχθεσινά.