skliros diskos

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Thu Jan 3 13:32:01 EET 2002

> Ti douleia exei to lilo me to partition table.
> 8eleis na peis oti to lilo douleue swsta alla eixe epilogh mono gia
> to debian, kai afou ekanes boot

Είχα μπει κανονικά στο Debian. To πρόβλημα ήταν ότι στο lilo είχε
εγκαταστήσει μόνο τον εαυτό του.

Το partition table χάλασε όταν προσπάθησα να το αντικαταστήσω με το
backup που είχα πάρει μέσω του lilo (backup=...) στο Redhat.

Εκανα την κίνηση αυτή, διότι :
1) Δεν δούλεψε η δισκέτα στην οποία είχα το lilo που ήθελα (στο boot: LIL- )
       Εδώ δεν κατάλαβα τι πήγε στραβά. Την είχα δοκιμάσει την προηγούμενη
μέρα.
2) Δεν κατάφερα από το debian να αλλάξω το lilo. Δεν μου έκοψε να κάνω
chroot,
και όταν αντέγραψα τα αρχεία που είχα στο /boot του Redhat στο Debian για να
τρέξω από κει το lilo, το lilo έβγαζε ένα μήνυμα λάθους ότι ένα από τα
αρχεία
ήταν πολύ μεγάλο (όχι ο πυρήνας).

Τότε αποφάσισα να αποκαταστήσω το MBR από το backup (το έχω ξανακάνει
παλαιότερα,
και δεν είχα πρόβλημα).

> An phres to ΜΒΡ_backup me
> dd of=ΜΒΡ_backup if=/dev/hda bs=446 count=1
> tote to dd if=ΜΒΡ_backup of=/dev/hda bs=512 count=1
> den ekane tipota parapanw.

Εδώ δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Γιατί δεν δούλεψε σωστά;
Οπότε μάλλον το πάθημά μου ήταν ένας συνδυασμός ατυχίας και ελλιπούς γνώσης.

Βέβαια, πριν 2 ημέρες είχα πάρει πλήρες backup των αρχείων που με
ενδιαφέρουν.
Γι' αυτό ίσως δε δίστασα να δοκιμάσω την αποκατάσταση του MBR.

Ποιος κάθεται όμως τώρα να τα στήσει όλα από την αρχή; Και δεν έχω καμία
όρεξη
να στήνω και windows (98 ΚΑΙ 2000, δυστυχώς). Όταν όμως κάποια στιγμή τα
χρειαστώ,
φοβάμαι μην μου τα κάνουν μπάχαλο όλα πάλι.

Νίκος Κανελλόπουλος