skliros diskos

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jan 1 13:03:01 EET 2002

καλή χρονιά σε όλους!! :-)

υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο καθένας!

On Monday 31 December 2001 22:01, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

απαντάω και στους 2, και στον παύλο.

> Σε πιστεύω. Δεν είμαστε πολλά τα κορόιδα που χρησιμοποιήσαμε reiserfs
> (ποτέ ξανά). Ούτε ξέρω άλλον που να χρειάστηκε να πάει σε 133(χωρίς
> Α) γιά να δει σταθερά Χ.

Reiserfs έχω ακόμα χωρίς ούτε ένα πρόβλημα (και δεν σκοπεύω να το
αλλάξω σύντομα). Ούτε με την Asus που έχω σπίτι (με 133Α κι αυτή), ούτε
με την QDI "χαμηλής τιμής". και μάλιστα έχω περάσει κι απο τις 2
εκδόσεις reiserfs και αυτήν που είχε βγεί για τους 2.2.χ και αυτήν τώρα
για τους 2.4.χ (3.6.25, κάτι τέτοιο).

Με την QDI το μόνο πρόβλημα που είχα είναι το ACPI feature στα Windows
2000. Ε, το απενεργοποιείς και ησυχάζεις (ή αναβαθμίζεις το BIOS).

> DJ Art, δώσε προσοχή στο υπογραμμισμένο.

εγώ έδωσα προσοχή σε όλο το thread. Αυτό που τελικά είναι το ζουμί
λέει:

:The most likely reasons are probably bad/subspec'd RAM, lousy PSU,
:bad/subspec'd cabeling, too many "performance features" enabled,
:generally crappy hardware (there are *tons* of that out there),
:bad/insufficient cooling, overclocking (even the motherboard makers
:overclock pr default nowadays to gain a litte over the competition),

Επομένως, οι τεχνικοί που έχουν πρόβλημα με τις QDI, μάλλον δεν ξέρουν
να διαλέξουν h/w ;-) (ως συνήθως άλλωστε. όλα τα έτοιμα συστήματα των
μεγάλων καταστημάτων και των προσφορών κουβαλάνε απάνω τους όλη τη
σαβούρα ....)

όσο για το stability των Χ, υπάρχει ένα θέμα με τους τελευταίους
Drivers της Nvidia. το RENDER extension προκαλεί πολλά lockups. Αλλά
δεν φταίνε τα mobos για αυτό, η Nvidia φταίει.

τέσπα, δεν αντιλέγω ότι κι εγώ έχω ακούσει (κι από γνωστούς κι από το
internet π.χ.) για προβλήματα με τα VIA. Απλά, δεν τα έχω συναντήσει
μπροστά μου ούτε στην Asus P3V4X ούτε στην QDI advance 10F.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)