Just a couple of problems ...

DJ Art djart at linux.gr
Thu Feb 28 13:51:01 EET 2002

On Thursday 28 February 2002 10:04, Tom Diamond wrote:

> α)  Δουλεύευ κανένας με mplayer ή aviplay; Προσπαθώ να βάλω
> υπότιτλους σε μια ταινία (από ξεχωριστό αρχείο .sub ή .srt) αλλά στον
> μεν aviplay δεν εμφανίζεται τίποτα, στο δε mplayer εμφανίζονται

Εγώ έχω καταφέρει (αν και δεν χρειάστηκε ιδιαίτερος κόπος) να δώ
υπότιτλους στο aviplay.

Στον mplayer, δεν έχω εγκαταστήσει τα font packs για να δοκιμάσω και
δεν ασχολήθηκα περαιτέρω γιατί θεώρησα χαζό την ώρα που έχουμε τις
Microsoft γραμματοσειρές εγκατεστημένες να χρησιμοποιήσω τα font packs
του mplayer (που ένας θεός ξέρει τί fonts θα είναι).

> κινέζικά αφού σύμφωνα με το documentation υποστηρίζονται μόνο font
> packages για iso-8859-1/2. Αν κάποιος έχει καταφέρει να δει
> υπότιτλους let me know ...

στο aviplay το config που έκανα είναι το πλέον απλό. Φόρτωσα ταινία και
υπότιτλους και πήγα στο config (πάτα πάνω στο κουμπί-ερωτηματικό και
διάλεξε config). Στο παράθυρο font, πατάς select font. Εγώ διάλεξα το
Arial και κάτω στο script διάλεξα iso-8859-7. όλα δουλεύουν τέλεια.
(ξαναθυμίζω, έχω τα  fonts από τα windows και μάλιστα το aviplay
φορτώνει τον Xft Antialiasing renderer και του δίνει και καταλαβαίνει
;-)

2ο hint: ποτέ δεν κατάφερα να φορτώσω το αρχείο υποτίτλων αφού είχε
ξεκινήσει το aviplay. Για να το φορτώσει πάντα ξεκινάω από command line
με
$ aviplay [options] [<avi-file>] [<subtitle-file>]

3o hint: δεν ξέρω να σου πώ ακριβώς ποιά format subtitle παίζουν (το
.srt νομίζω δεν παίζει), αλλά αυτό που δουλεύει σίγουρα είναι της εξής
μορφής:

[TITLE]
[AUTHOR]
[SOURCE]Subtitles captured by SubRip 0.8b
[PRG]
[FILEPATH]
[DELAY]0
[CD TRACK]0
[COMMENT]
[END INFORMATION]
[SUBTITLE]
[COLF]&HFFFFFF,[STYLE]bd,[SIZE]17,[FONT]Arial
00:00:00.00,00:00:00.10

00:00:44.64,00:00:47.27
Why don't you, like,[br]ever realize the truth, Vince?

00:00:47.40,00:00:50.43
I ate nine pies and a meatball hero[br]in one hour. That's a record.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)