sparcstation problems

MrZammler none at nowhere.com
Wed Feb 27 18:07:01 EET 2002

Geia xara,

exw ena sparcstation 5 64MB me 1GB sklhro. Evala Sol8 alla to mhxanhma den
paei kala. Otan mpainw sto Solaris GUI, meta apo ligo to systhma den
apokrinetai se kanena click tou mouse. O deikths kineite akoma, alla tipota.
An pathsw Stop-A vgainw kanonika sto ok prompt.

To mhxanhma doulevei ok otan mpw me telnet apo allo mhxanhma.

H prwth ypospia einai oti eite o sklhros einai ligos gia to 8, h h mnhmh.
Yparxei kapou sthn Ellada na vrw mnhmh?

Kamia idea giati kollaei to atimo?

MrZammler

--
Posted at NEOLEA.NET nntp server
All Greek newsgroups are available at nntp://news.neolea.net