promiscuous mode

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Feb 27 18:04:01 EET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 05:47:44PM +0200, Kontogeorgis Aristides wrote:

> kontogar at eloris kontogar]$ dmesg | grep eth
> eth0: Intel Corp. 82557 [Ethernet Pro 100], 00:03:47:AE:09:6A, I/O at 0xdf00,
> IRQ 10.
> device eth0 entered promiscuous mode
> [kontogar at eloris kontogar]$
> ---------------
> An to mhxanhma den to eixa sthsei egw 8a elega oti kapoios
> "ekswterikos" aselgei sto mhxanhma mou, alla pote prolabe?
> (to ekana egkatastash prin mia mera )
> Poia yphresia ths mandrake  (8.1) 8a eferne thn karta se tetoia
> katastash? Tis exw kopsei sxedon oles tis dyktiakes yphresies
> (trexei apache kai sshd mono)

Sunh8ws se promiscuous mode bazoun thn karta programmata opws sniffers,
packet filters klp, opws to tcpdump, sniffit kai endexomenws to
portsentry klp.

Des an 3ekinaei kati tetoio me thn ekkinhsh tou mhxanhmatos.

Filika.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]