arecord/aplay

George Barbounis barbounis at thea.gr
Tue Feb 26 21:22:01 EET 2002

> 8elw na kanw eggrafh voice me to arecord alla tipota. To aplay pezei mia
> xara
> me amixer pernw ta ekseis
> sas dinw ta pio endiaferwn
>
> Group 'Master',0
>   Capabilities: volume mute capture exclusive-capture
>   Capture exclusive group: 1
>   Channels: Front-Left Front-Right Rear-Left Rear-Right
>   Limits: min = 0, max = 31
>   Front-Left: 25 [81%] [on] [---]
>   Front-Right: 25 [81%] [on] [---]
>   Rear-Left: 0 [0%] [mute] [---]
>   Rear-Right: 0 [0%] [mute] [---]
> Group 'MIC',0
>   Capabilities: volume mute capture exclusive-capture
>   Capture exclusive group: 1
>   Channels: Front-Left Front-Right
>   Limits: min = 0, max = 31
>   Front-Left: 31 [100%] [on] [capture]
>   Front-Right: 31 [100%] [on] [capture]
> Group 'PCM',0
>   Capabilities: volume mute jointly-mute
>   Channels: Front-Left Front-Right
>   Limits: min = 0, max = 31
>   Front-Left: 25 [81%] [on] [---]
>   Front-Right: 25 [81%] [on] [---]
>
> dinwntas arecord -m -w -t 10 foo.wav prepi na grapsei gia 10sec, auto to
> kanei alla den akougete tipota
> to mic to exw dokimasei se allo pc me win kai einai ok
> mipos mporei na boityhisei kapios?
>
> eyxaristo

loipon breika th lisei gia osous endeiaferontai, ota trexoun to amixer
prepei, gia na kanoun rec nai einai ta parakatw
Group 'Input Gain',0
  Capabilities: volume mute jointly-mute
  Channels: Front-Left Front-Right
  Limits: min = 0, max = 15
  Front-Left: 15 [100%] [mute] [---]
  Front-Right: 15Group 'Master',0
  Capabilities: volume mute capture exclusive-capture
  Capture exclusive group: 1
  Channels: Front-Left Front-Right Rear-Left Rear-Right
  Limits: min = 0, max = 31
  Front-Left: 31 [100%] [on] [---]
  Front-Right: 31 [100%] [on] [---]
  Rear-Left: 31 [100%] [on] [---]
  Rear-Right: 31 [100%] [on] [---]
 [100%] [mute] [---]
Group 'MIC',0
  Capabilities: volume mute capture exclusive-capture
  Capture exclusive group: 1
  Channels: Front-Left Front-Right
  Limits: min = 0, max = 31
  Front-Left: 31 [100%] [on] [capture]