KT266A

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Mon Feb 25 23:30:33 EET 2002

On Sun, 24 Feb 2002 07:24:16 -0800 (PST)
Andreas Vlachos <rideronthestorm98 at yahoo.com> wrote:

Hello Andreas,
Loipon shmera den vrika xrono na valw se mia mboard me afto to via
linux,alla kai na evriska den exoume kamoia sthn apothikh.
Ara anamenw mboard gia na dokimasw.

>  Pio sygkekrimena, h mhtrikh einai h GA - 7VTXH.
> Pistevw oti yparxei problhma me ayth den mporw na mpw
> sto LINUX me boot disk. Anagkazomai na mpw sto Linux
> mesw tou CD gia installation. Epishs, o ektypwths mou

pali den mas les ti errors perneis.
Prepei na mas meis akrivws ti errors perneis alliws einai
adinaton na se bvoithisoume,an mporoume fisika.

> (HP 930C/USB) den mporw na ton energopoihsw, enw prin
> thn anabathmish den eixa problhma. Dokimasa enan ecc
> driver, o opoios eprepe na ginei build me ton pyrhna
> alla kati den prepei na kanw kala. Thanks gia th
> bohtheia. A, poia einai ta safe settings kai se poio
> menu energopoiountai giati egw den ta brhka.Thanks.
e?afto den to epeiasa

Filika,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life