mount

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Feb 25 00:07:01 EET 2002

George Barbounis wrote:
> autoi pou me endiaferei einai gia to fstab, apo consola ola entaksei

Den 8umamai to akribws syntax gia to fstab tou Linux, alla mallon thes na
baleis filesystem type 'smbfs'.  Psakse sto documentation tou Samba gia
fstab.  Eimai sigouros oti kati tha breis, afou kapoios tha to exei kanei
hdh auto pou thes na kaneis.

Kanonas 1: Prin kanoume otidhpote, psaxnoume sto http://groups.google.com/,
sto documentation, sta archives ths listas, klp :P

Giorgos Keramidas                           FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}      http://www.FreeBSD.org/docproj/