Error occur during instalation....

Stelios Asmargianakis asmar at otenet.gr
Sun Feb 24 12:16:01 EET 2002

Γεια χαρά

Προσπαθώ να στείσω το eMail Server SuSE II  σε ένα σέρβερ και
λαμβάνω περίπου στο 30% της συνολικής εγκατάστασης διάφορα
μυνήματα όπως error occur during installation , rpm return
error. Μερικές φορές το κάνει πριν καν εγκαταστήσω κάποιο πακέτο
και άλλες στο μισό ή ακόμη και στο 90 % της συνολικής
εγκατάστασης. 2 φορές που αντιμετώπισα κάτι παρόμοιο στο
παρελθόν, την μια αιτία ήταν η μνήμη και την 2η ο σκληρός
δίσκος. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχω αλλάξει και τα 2 και
εξακολουθεί το πρόβλημα.
Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι ο scsi controller (Adaptec
8890) μιας και είναι onboard. Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό
στο site της Adaptec (modules κτλ). Επίσης σε textmode μέσα
σ'όλλα υπάρχει και το εξής ωραίο: segmentation fault
Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι συμβαίνει;
Όσον αφορά το hardware τα έχω αλλάξει όλλα πλην της μητρικής.
Υπόψην ότι με τα καταραμένα Windows NT η εγκατάσταση γίνεται μια
χαρά (όσο χαρά μπορεί να σου προσφέρει...)
Υπόψην ότι έχω δοκιμάσει και άλλες διανομές χωρίς επιτυχία (τα
ίδια λάθη σε Red hat 7.1 , Debian , SuSE 7.3)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Στέλιος Ασμαργιανάκης