Σκέψεις για keyboard maps;

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sun Feb 24 01:03:01 EET 2002

 >   Η υποστήριξη για framebuffer στο Linux είναι σε πολύ καλή κατάσταση, και
> ειδικά αν έχεις καλή κάρτα γραφικών, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Το θέμα της
> ταχύτητας είναι πρόβλημα με το vesafb, αλλά με τα accelerated τα πράγματα
> είναι σαφώς καλύτερα· εγώ π.χ. με το matroxfb ουσιαστικά δεν βλέπω
> πρακτικά
 καθόλου διαφορά σε σχέση με τις καταστάσεις κειμένου που είχα
> παλιότερα με το SVGATextMode. Αλλά και η ανάλυση και ο ρυθμός ανανέωσης
> είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, είτε με video= στην γραμμή εντολών του πυρήνα
> είτε με το fbset(8).
Μια και ξέρεις τόσα για framebuffers, μήπως έχεις καμιά ιδέα τι κόλπο μπορεί
να κάνει η SuSE (7.2+) και στο tty0 το κείμενο εμφανίζεται πάνω από έναν
μισοδιαφανή πιγκουίνο σε ένα πλαίσιο που γράφει "SuSE the linux experts"; Εγώ
νομίζω ότι κάτι έχουν πειράξει στον πυρήνα, γιατί με πυρήνα από το kernel.org
όλο αυτό το πανηγύρι εξαφανίζεται