KT266A

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Fri Feb 22 22:06:01 EET 2002

On Fri, 22 Feb 2002 04:25:04 -0800 (PST)
Andreas Vlachos <rideronthestorm98 at yahoo.com> wrote:

> Exw th dianomh ths SUSE thn 7.2 kai antimetwpizw
> problhmata me thn egkatastash se ena neo mhxanhma me
> mhtrikh GIGABYTE kai chispset VIA KT266A. H mhtrikh
> kai to tsipaki ths den yparxoun sto support database
> ths SUSE. Yparxei kamia idea gia to ti na kanw?

Afou ekanes install gia pesmas  ti errors peires?
To vlepw diskolo pantws ta provlimata pou exeis sthn egkatastash na exoun sxesh me to chipset.
Pantws sto tomshardware.com iparxoun sta Mainboard Guides anafores pws exei kanei install
suse 7.x se mainboard me chipset VIA KT266A kai gia afto lew oti mallon den einai ekei to
provlima sou.
Alla fisika den pernw kai orko.
Pantws, an vrw xrono thn deftera tha kanw install ena redhat 7.2 se mia mboard me afto
to chipset gia na dw ti paizei.

Filika,
PAvlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life