inetd

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Fri Feb 22 21:57:01 EET 2002

On Fri, 22 Feb 2002 09:13:44 +0200
Dimitrios Stasinopoulos <dimitris at linea.gr> wrote:

Geia sou Dimitrious,

> > ti mporw na kanw??
>
> Na stileis ena email stin red hat kai na tous peis oti einai trimalakes
> pou allaksan me to etsi mas aresei ton inetd me ton xinetd :o)

nai exeis dikio,ti skata to theloun to xinetd afou mia xara htan to inetd.
Kai bugs den eixei kai eixe ena soro parametrous gia kalitero elegxo.
Kai pio secure htan,an kai secure kai *inetd den paei sthn idia protash.
Kapote prepei na stamatisoune na ekselisoune to software mono kai mono
epeidh to neo mporei na mhn  aresh se merikous.

Filika,
Pavlos

PS:Pou xathikes vre REV?

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life