xine

josef josef at hol.gr
Thu Feb 21 15:22:01 EET 2002

Egkatesthsa to xine 0.9.8 se dyo diaforetika systhmata me suse 7.3 pro
xrhsimopoiwntas etoima rpm..
Enw exw kanonika video otan blepw dvd se kde , den exw hxo eite sto ess
chipset tou enos systhmatos eite sth sblive tou allou. Xrhsimopoihsa
alsa05 kai mou dinei oti "audio output plugin >alsa05< doesn't support
interface 3
Kathws kai > audio driver probing failed => no audio output

Prospathsa na fortwsw to alsa05 alla kai to arts me to xine -A --alsa05
alla tipota....
Tha ektimousa opoiadhpote bohtheia epi tou thematos