Αποκλεισμός χρηστών α πό Ελλάδα σεsite

Thomas N. Stefanidis thomas at prometheas.gr
Thu Feb 21 13:51:00 EET 2002

Καλησπέρα,
Η παραπάνω παραξενιά μου ζητήθηκε από πελάτη...Δεν ξέρω τι θα έχει το site.Απλά
είπε πως επειδή τα προϊόντα του (ναρκωτικά, όπλα, γυναίκες) στοχεύουν
αποκλειστικά στο εξωτερικό (στην Ελλάδα είναι πολύ εύκολο να βρεις τα παραπάνω).
Τώρα....αν δει το site κανένας από την Ελλάδα......ε......δεν έγινε και
τίποτα....Είναι πολύ δύσκολο να αποκλείσεις όλη την Ελλάδα...ίσως μπορεί να γίνει
κόβωντας όλόκληρα block από ip....Λέτε να μου αρνηθούν από τους ISP να μου δώσουν
το range των IP τους?Ε...και αν αρνηθούν...ας είναι καλά η ripe.net...

Θωμάς