Secure ftp

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Wed Feb 20 22:37:01 EET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 07:57:00PM +0000, Stelios Bounanos wrote:

>  > Συγγνώμη,ξέχασα να διευκρινήσω πως εννοώ ftp server και όχι εφαρμογή
>  > client.
> Ο proftpd υποστηρίζει SSL απ' οτι λένε τα docs του.
> Πάντως (ας με διορθωσει κανείς αν κάνω λάθος), με ftp over ssl μόνο
> το control connection είναι ασφαλές, οι μεταφορές δεδομένων γίνονται
 Στο draft που είχα δει εγώ δεν υπήρχε τέτοιος περιορισμός. Anyway δεν
υπάρχει RFC για ftp over tls, οπότε οτιδήποτε internet draft υπάρχει μέχρι
τώρα έχει ημερομηνία λήξης σε 6 μήνες, που σημαίνει ότι όλα μπορεί να
αλλάξουν μέχρι την τελική μορφη.

> όπως πρίν. Οπότε, αν δε 8έλεις ντε και καλά FTP για file transfer,
> σκέψου και το ssh με scp/sftp.
 Για το sftp τουλάχιστον, μέχρι πριν απο λίγο καιρό ήταν
private extension της ssh.fi. Δεν υπηρχε τέτοιο internet-draft.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org