CVS_REPOS

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 20 01:21:01 EET 2002

On 2002-02-19 14:41, Mavrelos, Antonios wrote:
> Μήπως ξέρει κανείς πως δηλώνουμε στο cvs.conf του pserver 2 ή περισσότερα
> repositories?
>
> Για το ένα που έχω αυτή τη στιγμή έβαλα:
> CVS_REPOS="/var/Repositories/TestCVS"
>
> Πως μπορώ να προσθέσω και το /var/Repositories/ProdCVS στην παραπάνω
> μεταβλητή;

Αυτό είναι θέμα καθαρά του πως από το CVS_REPOS φτιάχνονται οι ρυθμίσεις
στο δικό σου distribution.  Με λίγα λόγια μάλλον το documentation του
distribution σου πρέπει να ψάξεις.

Για να σε βοηθήσω λίγο, αν το CVS το ξεκινάς από inetd.conf τότε απλά η
γραμμή που θα πρέπει να έχεις είναι κάπως έτσι (όπως λέει και το Texinfo
documentation του CVS) [προσοχή το κείμενο πρέπει να είναι όλο σε μια
γραμμή, παρόλο που εγώ το έβαλα σε δυο για να μην έχει τεράστιες γραμμές
αυτό το mail]:

     2401  stream  tcp  nowait  root  /usr/local/bin/cvs cvs -f \
	--allow-root=/var/repository/one pserver

Μπορείς είτε στο ίδιο port, με πολλαπλά --allow-root να αφήσεις πρόσβαση
μέσω του CVS, με κάτι σαν:

     2401  stream  tcp  nowait  root  /usr/local/bin/cvs cvs -f \
	--allow-root=/var/repository/one \
	--allow-root=/var/repository/two \
	--allow-root=/var/repository/three \
	pserver

Είτε να κάνεις ξεχωριστά ports για το κάθε repository.  Προσοχή πως για τα
ports που είναι διαφορετικά από το 2401 (το default του CVS) θα πρέπει στο
CVSROOT να δίνει ο άλλος πάντα και το port number.  Π.χ. για να δουλέψεις
στο repository /var/repository/three αν οι παρακάτω είναι οι γραμμές του
inetd.conf σου:

     2401  stream  tcp  nowait  root  /usr/local/bin/cvs cvs -f --allow-root=/var/repository/one pserver
     2402  stream  tcp  nowait  root  /usr/local/bin/cvs cvs -f --allow-root=/var/repository/two pserver
     2403  stream  tcp  nowait  root  /usr/local/bin/cvs cvs -f --allow-root=/var/repository/three pserver

θα πρέπει το CVSROOT σου να έχει την τιμή:

	:pserver:username at host:2403:/var/repository/three

Όλα αυτά φυσικά, αν θέλεις ντε και καλά να δουλέψεις με το :pserver: mode.
Αν θες να έχουν οι χρήστες και local πρόσβαση στο μηχάνημα, αρκεί να
μπορούν να κάνουν κάπως login (π.χ. χρησιμοποιώντας ένα RSA κλειδί στο SSH
client τους).  Βέβαια τότε, το CVSROOT αλλάζει από το :pserver: στυλ, που
είναι κάπως έτσι:

	:pserver:username at cvs.server.host:port:/var/repository/blah

σε κάτι που μοιάζει με:

	:ext:username at cvs.server.host:/var/repository/blah

Αφού δεν έχει νόημα το port number (συνήθως) σε :ext: mode.
Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Σε επόμενο mail, αν υπάρξει ανάγκη.

Giorgos Keramidas                           FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}      http://www.FreeBSD.org/docproj/