Eisagogika

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Feb 18 23:06:01 EET 2002

On Mon, Feb 18, 2002 at 03:30:26PM +0200, DJ Art wrote:

> Στα X4.2.0 και με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιείς XKB, γυρνάς το
> πληκτρολόγιο στα ελληνικά και πατάς:
> τόνος (αφήνεις) Shift(το κρατάς) και , ή .  («»)
>
> Δηλαδή:
>
> ; Shift+ ,
> ; Shift+ .

  Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Multi_key, το οποίο στα
πληκτρολόγια με 104/105 πλήκτρα ταυτίζεται με το δεξί «παράθυρο», ενώ σε
αυτά με 101/102 μπορεί να ρυθμιστεί στο Shift-δεξί Alt, αν και χωρίς
τετριμμένο τρόπο. Σε περίπτωση πάντως που το έχεις, τα εισάγεις με:

	Multi_key < <	= «
	Multi_key > >	= »

  Το Multi_key δίνει τη δυνατότητα εισαγωγής και αρκετών άλλων χαρακτήρων
που βρίσκονται πέρα από το βασικό ASCII, υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα έπρεπε
να γράψω και λίγη τεκμηρίωση για το καταραμένο...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

"Don't do drugs. Santa Claus is watching."
		-- winamp.com