netmod

Alex Papadopoulos alex at picturebooks.gr
Mon Feb 18 22:52:01 EET 2002

Xmmm... to idio problhma eixa paliotera kai gw me ena US Robotics, alla twra
me seiriako netmod mou paizei mia xara. Sigourepsou oti stelneis ta swsta
init strings sto netmod (arkei ena ATZ kai meta ena ATB40), paikse me tis
parametrous bsdcomp kai deflate sto /etc/ppp/options (man pppd gia to ti
kanoun), kai tsekare oti oi seiriakh sou einai swsta ry8mismenh me ena
setserial -a /dev/ttyS0   (an ypo8esoume oti einai sthn COM1 sta Win).

Mia akomh pi8anh phgh problhmatwn einai oi ry8miseis tou dialer sou (pouxou
/etc/wvdial.conf an xrhsimopoieis wvdial), mias kai orismenoi ISPs 8eloun
non-standard ry8miseis gia na sthsoun ena swsto link.

Kalh tyxh

-A