RE: trojan και κουραφέξαλα.....

Apollon Koutlides market98 at otenet.gr
Mon Feb 18 13:17:01 EET 2002

> Βασικά αν ο administrator ενός τέτοιου apache server, εκτελεί ότι
> attachments υπαρχουν στο e-mail του, και μάλιστα τα εκτελεί στο
> server, καλύτερα να βάλει τον IIS για να έχει κάποιον να πετάει το
> μπαλάκι για ότι του συμβαίνει[0]...

Einai profanes oti prokeitai gia allo ena FUD flood... einai entelws
geloios o isxyrismos oti mporei enas admin na trexei e-mail client
(pollw de mallon na trexei binary executable attachments) panw ston
web server toy. Se anti8esh me thn ypo8esh Nimda poy den e3artatai
apo kapoio interaction me ton xrhsth, kai gi' ayto gnwrise megalh
e3aplwsh. Ti na pei kaneis... posa plhrwnei arage h M$ gia tetoio
publicity?