Kati periergo

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Sat Feb 16 22:41:01 EET 2002

On 14 Feb 2002 11:03:44 +0200
"Kissandrakis S. George" <kissand at phaistosnetworks.gr> wrote:
An kai kathisterimena logo polis douleias kai aera sou apantw

> Epeidi to exw dei polles fores sthn praxh to "Den nomizw" apo to
> "Eimai sigouros" exei terastia diafora.
> Eixa paromoia symperifora se mhxanhma gia 5-6 bdomades pou sto metaxy
> eixa allaxei ta panta. Xalouse tables kremouse h database ekane reboot
> h pagwne patousa ls kai ebgaze oti hthele kai auto kathimerina
Nai alla se esena htan se kathimernh vash enno se emena etixe mono mia.
Gia afto eipa nomizw pws den exei na kanei me thn RAM.
Apa htan se kathimerinh vash tote tha elega mporei na einai h RAM.

> Otan aferaisa 2 256 SDRAM kai emeine me ta alla
> 2 256 den xanaparousiase kana problhma (2 mhnes twra)
Sosth kinhsh , an sinegiseis na mhn exei provlima tote vrike th phgh to kakou.
An allaksw egw twra RAM kai sinegizei na trexei kanonika den tha vrw th phgh tou kakou.

> > Pisteveis oti mporei na htan hacking?
> > Egw lew oti to hardware kai to software eftase sta oria tou kai egine oti egine.
> > Alla gamoto etsi ksafnika meta apo 10 mhnes sinexous leitourgias,kai to trello
> > einai oti doulevei akoma xwris kamia allagh!
>
> Mpa oxi den nomizw. Gia na hsyxaseis kapws psaxe gia suid arxeia se
> OLOUS tous diskous sou psaxe ti anoixta ports exeis pou den ta exeis
> anoixei esy (ena portscan sto server tha bohthisei poly) kai psaxe gia
> kana periergo record sto /etc/passwd (kai pali an den breis tipota
> den shmainei oti den se hackepsan)
Tha to kanw kai afto otan mou dwsoun xrono!!!
Vlepeis nai men xwris to server den doulevei tipota sthn etaireia alla den einai
kai prwtos stis douleies pou kanw:(

> Ta mhxanhmata einai mhxanhmata. den mporeis na problepseis pws tha
> ta paixoun giati tha ta paixoun. Mporei na mhn goustare apla na
> doulepsei allo kai me ena reboot na to xehase :)
Kala afto ksana pestw exw sinantisei koufa kai koufa.
px exeis dipote mouse na crashari WIN98,WINME,2000,linux alla oxi 95!!!!!
Egw nai kai xtes malista to mouse afto to petaksa katalathos.

> Apla sou ekane kai thn xarh pou crashare thn stigmh pou hsoun ekei
Nai kati einai kai afto.

Geoarge thanks gia ta mails

> --
> Kissandrakis S. George                 [kissand at phaistosnetworks.gr]
> Network and System Administrator       [http://www.phaistosnetworks.gr/]
> Phaistos Networks S.A. - A DOL Digital Company
>

> --

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life