posters again

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Fri Feb 15 05:16:01 EET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 02:51:43AM +0200, Steve Stavropoulos wrote:

>  Apo fortune cookie twn best-of-ricudis (by evris):
Δεν χρειαζόταν, ήταν ήδη στο url που είχα στείλει. Δεν ξέρω
γιατί αλλα μου είχε κολλήσει ότι ο Γιαννης ήταν πρώτος...

Oπως θα παρατηρήσατε το νέο sorting ήταν με βάση το e-mail, οπότε
μερικοί αδικηθήκαν (ricudis, djart). Στην επόμενη πενταετία που θα
ξαναστείλω στατιστικά το script θα κάνει και fuzzy match.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org