Kati periergo

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Wed Feb 13 23:45:02 EET 2002

On 13 Feb 2002 14:00:23 +0200
"Kissandrakis S. George" <kissand at phaistosnetworks.gr> wrote:

> Loipon Pavlo
>
> kernel 2.2.19 allaxe ton se 2.4.17 tha deis tromeri
> diafora
>
> twra ta logs
>
> Feb 11 10:54:47 server kernel: VFS: file-max limit 4096 reached
>
> Den katalaba an exeis database panw sto mhxanhna pantos

Nah h database einai panw ston server.

> gia kapoio logo eftases to orio twn 4096 files den leei
> psemata. Mallon meta to crasharisma kleisan oti files eixe
> anoixei h efarmogh
> Edw yparxei h pithanotita to application na mhn mporouse
> na grapsei sthn database logw corrupted table opote ta queries
> perimenan sthn oura mexri pou eftases ta 4096 files
> Afou ftasei ta 4096 files to linux den se afhnei na kaneis tipota
> pou thelei na anoixeis kiallo file (login telnet blablabla) h
> library opote oti peta einia logiko oti sou peta. H hard lysh einia to
> reboot h allh lhsh einia apo shell pou exeis HDH anoixto an katafereis
> na kaneis ena killall -9 named as poume na kleiseis merika file skai apo
> ekei na kerdiseis merika files akomh gia na mporeseis na dwseis thn
> entolh reboot (afou kleiseis normally thn database) kai to afhseis ligi
> wra kleisto

Distixws den eixa shell anoixto kai etsi den ekana tipota.

> Auto pou proteinw na kaneis einia na allaxeis keyb just in case na
Egine ekeinh thn stigmh,an kai to sigkekrimenw paizei allou mia xara.

> kaneis enan elegxo sthn database sou gia corrupted tables h an exei
> xwro na grapsei h database opws kai episis an exeis thn dynatothta na
> allaxeis thn mnhmh na bgaleis ta SDRAM pou exeis na baleis ALLA SDRAM
Ton elegxo sth database ton ekane o dimiourgos kai o sintiriths kai vrike
merika mikra provlimata oxi kati spoudaio.
An kati na pathene iparxei backup thn prohgoumenhs meras.

> H xalasmenh RAM mporei kai na sou xalasei table kai na sou dinei lathos
> apotelesmata (sto lsof as poume) kai na kanei genika oti trello theleis
Den nomizw na exei kati h RAM.

> An ta kaneis ola auta kai synexizei tote allaxe OLO to server mexri
> KAI ta kalwdia trofodosias

Pisteveis oti mporei na htan hacking?
Egw lew oti to hardware kai to software eftase sta oria tou kai egine oti egine.
Alla gamoto etsi ksafnika meta apo 10 mhnes sinexous leitourgias,kai to trello
einai oti doulevei akoma xwris kamia allagh!

Vasika egw thelw na ftiaksw DMZ kai na epileksw EGW to hardware.
Alla gia na ginoun afta prepei na mou dwsoun xrono alla den...... akoma toulaxiston.

THanks gia to mail,
Pavlos

> --
> Kissandrakis S. George
>

> --

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life