Den leitourgei sosta o apache

N.A.K. nekten at yahoo.com
Mon Feb 11 22:53:01 EET 2002

Καλησπέρα παιδιά.
 Εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα σε SuSE 7.3pro και τελικά αυτό που συνέβαινε ήταν
ότι το ίδιο το firewall (SuSEfirewall2 1.7-10) απαγόρευε την πρόσβαση στο
port 80. Αυτό λύθηκε ώς εξής: Στο αρχείο /etc/rc.config.d/firewall2.rc.config
τo FW_SERVICES_EXT_TCP="" έπρεπε να γίνει FW_SERVICES_EXT_TCP="www" με κάποιο
διορθωτή. Στη συνέχεια ο APACHE λειτουργούσε και ήταν προσβάσιμος κανονικά.
Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να σε βοηθήσει μιά και "τρέχεις" RedHat αλλά ελπίζω
να σου δώσει καμιά ιδέα.
                          Φιλικά Ν.Α.Κ.