Booting linux ... (synexeia)

John Salatas john at csn.gr
Mon Feb 11 10:59:01 EET 2002

> Όσο για το MBR
> συνεχίζω να το φοβάμαι γιατί στον ίδιο δίσκο έχω XP και από τη μικρή μου
> πείρα αυτά δεν έχουν recovery console για να γράψω fdisk. Θέλουν να
> "ξαναπατήσεις" την εγκατάσταση από την αρχή.
Sorry pou apantw kathisterimena/Off topic kai eno to thread exei kleisei alla
to SK eimai xekommenos apo ton ypoloipo kosmo (internet) logo elleipsis
tilefonou.
Ta XP exoun Recovery Console. Bootareis apo to CD kai patas F2 kapou stis
protes othones.
To kalo me ta XP einai oti kai nea egkatastasi na kaneis den peirazoun to MBR
se antithesi me oles tis alles ekdoseis pou den goustaroun me tipota allo
leitourgiko ston idio disko (to dokimasa kai to lilo emeine sti thesi tou).