Booting linux ... (sunexeia II)

DJ Art djart at linux.gr
Sun Feb 10 03:28:01 EET 2002

On Saturday 09 February 2002 15:43, Tom Diamond wrote:
> Λοιπόν, από ότι φαίνεται όντως εγκατέστησα τον kernel 2.4.16 πάνω από
> τον παλιό και αυτό πρέπει να δημιούργησε προβλήματα με τους drivers

και αυτό πήγε και έσβησε προφανώς το Nvdriver module το οποίο βρισκόταν
στο /lib/modules/2.4.x/kernel/video ....

αλλά ακόμα κι αν δεν το έσβηνε, το συγκεκριμένο module δουλεύει μόνο με
*ΜΙΑ* έκδοση πυρήνα κάθε φορά.

Άρα, ναι, κατέβασέ το και κάνε ένα compile, και να μην αμφιβάλλεις για
τίποτα ....

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?