AudioGalaxy kai asfaleia

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Feb 9 17:20:01 EET 2002

On Sat, Feb 09, 2002 at 02:21:07PM +0200, Nikos Kanellopoulos
 <nkan at otenet.gr> was rumoured to have said:

> [...]
>
> Επειδή όμως πιστεύω ότι το αρχείο είναι σωστό
> (έχω κατεβάσει αρκετά τραγούδια με αυτό),
> δεν θέλω να μου το σβήνει το AudioGalaxy, όποτε
> αυτό έχει περίοδο.
>
> Στάθηκε αδύνατον!
> Στην αρχή του άλλαξα δικαιώματα: 444.
> Πάλι τα ίδια.
>
> Το ανησυχητικό είναι ότι το έσβησε και μετά
> από το εξής:
> $ chown root.root account.txt
> $ chmod 444 account.txt
>
> Υπόψιν ότι:
> -rwxr-xr-x    1 nk       nk          51860 Dec 22 23:31 AGSatellite

Οτι το account.txt είναι μέσα σε dir για το οποίο ο nk έχει write permissions.

> Εμένα πάντως με προβληματίζει...

Αν το filesystem σου το υποστηρίζει μπορείς να χρησιμοποιήσεις την
chattr(1). Ή να αλλάξεις owner & permissions του account.txt όπως λες
παραπανω και να βάλεις το sticky bit στο dir:

chown root.root account.txt
chmod 444 acount.txt
chown root.nk .
chmod 1770 .

Οπότε μετά αν πάει ο nk να σβήσει το αρχείο 8α πάρει ενα ωραίο EPERM.

Rgds,
/-sb.

--

Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>          /*\
  ..............7500000 years later:          \ /  ASCII Ribbon Campaign