Booting linux ... (sunexeia II)

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sat Feb 9 15:40:01 EET 2002

Λοιπόν, από ότι φαίνεται όντως εγκατέστησα τον kernel 2.4.16 πάνω από
τον παλιό και αυτό πρέπει να δημιούργησε προβλήματα με τους drivers της
nVIDIA (στο log του XServer υπάρχει και μια γραμμή :  "Failed to load
nvidia kernel ..."). Προς το παρόν η nVIDIA δε νομίζω να έχει βγάλει
καινούριους drivers (εγώ έχω τους 23.13 για τη διανομή 7.3 της SuSE). Αν
κάνω compile μόνος μου τους drivers υπάρχει περίπτωση να λυθεί το
πρόβλημα; (αμφιβάλλω...) Επίσης, αν βρω το rpm με τον προηγούμενο kernel
από το cd της εγκατάστασης μπορώ να τον "πατήσω" πάνω στον καινούριο;

Tom.

--
Diamonds are for ever ...