Booting linux ...

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Fri Feb 8 16:42:01 EET 2002

Καλησπέρα,

Έχω εγκαταστήσει στο μηχάνημά μου το SuSE Linux έκδοση 7.3 Pro.
Αποφάσισα πρόσφατα να εγκαταστήσω και τα updates που δίνει η ίδια η
SuSE. Τα κατέβασα λοιπόν από το ftp της εταιρείας και τα εγκατέστησα με
τη βοήθεια του kpackage (εγκατέστησα μόνο όσα χρειαζόταν αναβάθμιση και
τίποτα καινούριο). Επίσης, να σημειώσω ότι επειδή έxω και W****s
προτίμησα να εγκαταστήσω τον lilo σε δισκέττα και να bootάρω από εκεί το
σύστημα. Μέχρι πριν την "αναβάθμιση" κανένα πρόβλημα.  Κάνοντας όμως
reboot μετά την εγκατάσταση των πακέτων αρχικά έβγαζε το μύνημα "Loading
Linux .............." και σταματούσε εκεί η όλη διαδικασία. Έκανα boot
από το CD της εγκατάστασης, και μέσω Yast2 ξαναέγραψα τονν lilo σε
δισκέττα. Τώρα, η διαδικαδία προχώρησε λίγο (εμφανίστηκε το γραφικό
περιβάλλον με τα μυνήματα) αλλά σταμάτησε πάλι με το μύνημα : "Kernel
panic : cannot mount root fs at ..."

Καμιά ιδέα ; (εκτός, φυσικά από το format ...)
Ευχαριστώ,

Tom.

--
Diamonds are for ever ...