Α4 mouse και copy/paste

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Tue Feb 5 23:19:01 EET 2002

Γεια σε όλους.

Πρόσφατα αντικατέστησα το χαλασμένο Logitech ποντίκι μου με ένα Α4 τριών
πλήκτρων. Στην κονσόλα κάνει κανονικά επικόλληση με το μεσαίο πλήκτρο,
στο Χ όμως το μεσαίο πλήκτρο δεν λειτουργεί, ενώ εξομοιώνει την
λειτουργία του με ταυτόχρονη χρήση των δύο πλήκτρων.

Έχω ρυθμίσει τα /etc/X11/XF86Config και /etc/X11/XF86Config-4, όπου έχω
απενεργοποιήσει το Emulate3Buttons και ενεργοποιήσει το ChordMiddle. Τα
έχω κάνει και με το χέρι και με το mouseconfig της RedHat.

Καμιά ιδέα; Ευχαριστώ!

--
## _______ Νίκος Θεοδώρου _______ ##
#  mailto:ntheo at math.auth.gr       #