ulimit & glibc 2.2

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sun Feb 3 17:14:01 EET 2002

On Fri, Feb 01, 2002 at 09:36:54PM +0200, Panagiotis Vossos
 <jacbre at internet.gr> was rumoured to have said:

> Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com> writes:
>
> >  <jacbre at internet.gr> was rumoured to have said:
> >
> > > Kalimera se olous..
> > >
> > > Xthes to vradi anavathmisa tin glibc apo 2.1.3 se 2.2.4 se ena sistima
> > > pou kapote itan suse 6.4.  To mono provlima pou exo einai oti otan
> > > kano 'ulimit -c unlimited' san aplos xristis pairno:
> > >
> > > bash: ulimit: cannot modify limit: Operation not permitted
> > >
> > > To sistima exei gcc 2.95.3, bash 2.05 kai i glibc egine compile me
> > > provlima den ifistatai ean trekso tin entoli san root.  Mporei kaneis
> > > na mou eksigisei ti ginetai ?
> > >

> > Den kserw ti ginotan prin alla moy fainetai logiko enas xrhsths na mh
> > mporei na aykshsei etsi ta limits toy! Ayto to core file size limit
> > poy exei apo poy to brhke?
>
> To mono simeio pou iparxei i leksi 'ulimit' einai sto /etc/profile,
> opou ekei apenergopoiountai ta core dumps.  Afto to fortono otan kano
> login san aplos xristis, kai mou vgazei to parapano minima lathos.

To /etc/profile exei ulimit -c 0 ?! Gia oloys toys xrhstes? Kai bgazei
operation not prmitted? 'H den katalaba? An baleis ulimit -a sto
/etc/profile ti bgainei otan kanei o xrhsths login?

> Meta mou ksanavgazei to idio lathos gia to 'ulimit -c unlimited' tou
> ~/.profile :) Opote ipotheto oti to ulimit menei me tis default times
> tou bash.

To /etc/login.defs exei tipota gia limits?

> Tora pou to les, kai emena logiko mou fainetai na min mporei o kathe
> xristis na afksanei ta limits tou.  Apla mou fainetai periergo pou me
> tin proigoumeni glibc (aftin tou suse 6.4) douleve.
>

> 'panagiotis

Rgds,
/-sb.

--

Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>          /*\
  ..............7500000 years later:          \ /  ASCII Ribbon Campaign