MP3 - EOThread

Thanos Agathaggelidis agathaggelidis at hotmail.com
Fri Feb 1 14:44:01 EET 2002

Geia,

katarxas syggnwmh pou argisa na apanthsw alla eixa douleia. Kata ta alla
-gia na 8esw terma sto thread (pou prwsopika den to 8ewrw offtopic)- 8a
i8ela na ginw pio safhs:

Den milhsa gia to an einai illegal h
katoxh/xrhsh/sharing/downloading/copying twn mp3s. Milhsa gia *encoding*.
Symfwna me ta logia ths Fraunhofer einai *adynato* gia
enan programmer na grapsei enan mp3 encoder "without infringing on their
patents", anksarthta ean o kwdikas einai GPL 'h otidhpwte allo.-
Me alla logia *mporoume* na paizoume mp3 eley8era, alla den mporoume
na kanoume encoding (eite ws aploi xrhstes eite ws programmatistes)
ean prohgoumenws den exoume plhrwsei to antitimo. Apla ta MPEG consortium
members pros to parw kanoun ta straba matia "for political reasons".

Ayta den ta lew giati diabasa tous "Times" :) 'h epesa se mia tyxaia
selida sto net, alla epeidh etyxe na doulepsw sto analogo tmhma polye8nikhs
IT etairias kai exw (dysthxws) anagkastei na diabasw thn
nomo8esia (mpliax). Bebaia exw fygei pleon kai doulevw ws (humble)
programmer prin prolaboun na me trellllanoun.

Ena allo paradeigma: Ean sas pw oti ta emails sas diabazontai systhmatika
apo allous 8a mou FWNAKSETE na xrhsimopoihsw PGP. Ayto pou den kserete einai
oti ean ena prwi sas xthpysei thn porta o SDOE ('h opoiosdhpwte kybernhtikos
foreas) kai sas diksei ena encrypted email pou eixate grapsei to 1821 kai
sas zhthsei to key sas 8a tou peite oti ayto einai olo to nohma tou PGP: Na
mhn mporei na to diabasei kaneis allos. Tote o SDOE 8a sas deiksei ena allo
xarti pou 8a leei oti symfwna me ton nomo exei ka8e dikaiwma na apaitei apo
sas to key. Tote eseis -me dakrya sta matia- 8a tou peite oti exete xasei to
key afou apo to 1821 exete allaksei 65536 kleidia. Tote o gorillas me ena
xamogelo sto stoma 8a shkwsei kai 8a sas riksei sth fylakh gia toulaxiston
3mhnes (kai pali kala: sthn Agglia einai toulaxiston 2 xronia). Have a nice
day!

AND THAT'S EUROPE. AND THAT'S 2002.
T.