slrn posting & timezone errors

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Tue Dec 31 19:13:01 EET 2002

(Σας χαιρετώ, καθώς αυτό είναι το πρώτο μου μήνυμα στη λίστα παρόλο που σας
διαβάζω εδώ κι ένα μήνα)

Λοιπόν, εγκατέστησα την έκδοση 0.9.7.4 του slrn από το source και το
χρησιμοποιώ σε spool mode μαζί με το slrnpull. Έχω SuSE 7.2 αν αυτό έχει
σημασία.

Το πρόβλημα εμφανίζεται στα ποστ που αποστέλλω. Η ημερομηνία βγαίνει της
μορφής

Date: Tue, 31 Dec 2002 12:08:03 +0000 (UTC)

αντί για

Date: Tue, 31 Dec 2002 14:08:03 +0200

To timezone στο σύστημα μου είναι μάλλον σωστά στημένο αφού η date επιστρέφει
κάτι που μοιάζει με το δεύτερο.

Το πρόβλημα δεν είναι τραγικό, είναι όμως αρκετά ενοχλητικό. Ψάχνοντας στο
δίκτυο δεν βρήκα κάποια άκρη.

Μήπως έχει ασχοληθεί ήδη κάποιος μ' αυτό;

Σας ευχαριστώ.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά (σε λίγες ώρες μας μπαίνει !!!) σε όλους.