Exo to MANDRAKE 7.1 TZAMBA...AKSIZEI NA VRO TO SUSE?

Ioannis Theodoridis gthe at space.gr
Tue Dec 31 12:16:01 EET 2002

Δεν συμφωνώ πως το Mandrake 8.2 ή γενικά το Linux αναγνωρίζει τα πάντα..
Σας παραπέμπω σε προηγούμενο post μου όπου εξέθετα τα προβλήματα που είχα με
το καινούριο μου σύστημα στην εγκατάσταση των διανομών Redhat 8, Mandrake 9
και Mandrake 8.2.
Κατεβάζω τώρα το Suse 8.1 μήπως και δω άσπρη μέρα..

       Ioannis Theodoridis
   Telecommunications Engineer
        SPACE Hellas S.A.

news:mailman.1023700448.19089.linux-greek-users at lists.hellug.gr...