Linux + ibook

Apollon Koutlides apollon at vizzavi.gr
Tue Dec 31 02:33:01 EET 2002

¶γγελος Οικονομόπουλος wrote:

>Αμ δεν βγαίνει από την πουτάνα τη μύγα ξύγκι, όσο και να προσπαθείς.

είναι πουτάνα η μύγα; χμμμ... δεν το έχω κάνει με μύγα. πόσα παίρνει;

>Πολιτική είναι ένα _πολύ_, *πάρα* _πολύ_ συγκεκριμένο πράγμα εδώ και
>χιλιάδες χρόνια

Αμέεεε όλη την ώρα! :) όσο είναι και "τεχνολογία" το ίδιο πράγμα εδώ και
χιλιάδες χρόνια! :) πολύ διαβασμένο σε βλέπω...

>και μιά άδεια χρήσης λογισμικού είναι καθαρή πολιτική
>περίπου όσο το δελτίο ταυτότητας είναι καθαρό κράτος

οι μπάτσοι είναι όργανα, και τα μπουζούκια είναι όργανα, άρα οι μπάτσοι
είναι μπουζούκια. OK, I get your point!

>(ναί, το ξέρω ότι
>υπάρχουν, αχέμ, άτομα, που ευχαρίστως θα υποστήριζαν το τελευταίο αλλά
>προτιμώ να κρατάω τις επαφές μου με την καθαρή βλακεία στο απολύτως
>απαραίτητο).

Το αυτό. Και ευχαριστώ.

>¶, έτσι εξηγείται. Ευτυχώς που το ανέφερες εδώ, μου γλίτωσες τον κόπο να
>διαβάσω το υπόλοιπο γράμμα 8)

GR8. Don't read this one, either. (άργησα να το πω, έ;)