Μία νίκη του Open Source με συναισθηματική σημασία

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Dec 30 11:30:01 EET 2002

On Sunday 29 December 2002 19:13, Ioannis Theodossis wrote:

> Το μεγάλο αυτό συγκρότημα χρησιμοποιεί php & phpbb (open source και
> τα δύο) στο φόρουμ του επίσημου site του. Δεν νομίζω να το έκαναν
> για λόγους οικονομίας...
>
> Εγώ πάντως συτγκινήθηκα!

Καλά, εντάξει, συγκρατηθείτε λίγο και επιστρέψτε τώρα στην
πραγματικότητα.

Αυτή τη στιγμή στην "πιάτσα" κυκλοφορούν μερικές δεκάδες forums.
Κάποια είναι opensource, κάποια όχι (λέγε με ikonboard). Κάποια έχουν
free license και κάποια όχι και τόσο free (λέγε με ikonboard).

Αν κάνεις μια συγκριτική δοκιμή των forums θα δείς ότι το phpBB είναι
απλά το καλύτερο (από άποψη σταθερότητας, χαρακτηριστικών, ομορφιάς,
ευχρηστίας και πιθανότατα αναβαθμισιμότητας, ασφάλειας, κλπ).

Οπότε, βάλανε αυτό που θέλανε, δεν το κάνανε για λόγους
διάδοσης open/free source, δεν νομίζω ..... Αν κάποιο άλλο ήτανε
καλύτερο, τότε θα βάζανε εκείνο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?