sendmail / queue

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Dec 30 11:10:01 EET 2002

On 2002-12-29 23:42, Tsimaras George <zakinthinos at hellug.gr> wrote:

> na ta rithmisis mesa sto .muttrc ;
> gia na pane stin oura tou local mailserver
> tou dineis gia smtp server ton localhost.

Ήταν αρκετά ασαφής η αρχική ερώτηση, αλλά δεν είναι ανάγκη να μιλάει
μέσω SMTP το mutt στο sendmail.  Αρκεί να ρυθμίσεις σωστά το mutt ώστε
να χρησιμοποιεί το sendmail(1) σαν local mailer.  Οι προκαθορισμένες
ρυθμίσεις του mutt είναι αρκετά καλές για αυτό το σκοπό, αλλά αν
χρειάζεται κάποιο σχετικά καλό παράδειγμα το παρακάτω κομμάτι από το
.muttrc μου είναι επίσης καλό:

    # how to invoke sendmail to queue messages locally
    set sendmail="/usr/sbin/sendmail -L mailq -oem -oi"
    # wait at most 3 seconds for sendmail to return
    set sendmail_wait=5

Αυτό προϋποθέτει να έχει ρυθμιστεί σωστά το sendmail στο μηχάνημα που
τρέχει το mutt, οπότε αν δεν είναι αυτό που ρώταγε ο αρχικός
αποστολέας ας ξαναγράψει την ερώτηση με πιο πολλές λεπτομέρειες.

- Γιώργος