Linux + ibook

Dimitris Tasoulis dtas at math.upatras.gr
Fri Dec 27 00:14:01 EET 2002

On Fri, 20 Dec 2002, fateswarm wrote:

> Egw pantos den anagagw to gegonos oti o kolhtos moy pou trexei windows
> se `pisteuw' toy styl: einai katoterhs poiothtas an8rwpos h' zei sthn
> omixlh h' ton exei parei o diaolos h' ta de kserei na denei ta kordonia
> tou.

Katarxas, signomi gia tin ka8isterimeni apantisi katarxin alla distixos
edo kai 7
meres imoun makria apo pliktrologio (8allasa psarema kai ta sinafi).

Den nomizo oti mia tetoia kouventa xoraei sto paron zitima, alla 8a
apantiso.

Eite to 8eloume eite oxi to open source software exei politiko
periexomeno. To linux san mia platforma anapti3is open source software
einai kati san ti xora iparktou sosialismou sto software.
Kapoios pou aplos sigrinei ta windows kai ka8e kleisto leitourgiko
me to linux 3ekina apo la8os vasi. Aytos pragmati zei stin omixli
xoris ayto na simainei oti "einai katoterhs poiothtas an8rwpos
h' ton exei parei o diaolos h' ta de kserei na denei ta kordonia tou".

Kai otan leo oti zei stin omixli enoo oson afora to sigkekrimeno zitima
sigkrisis, den eixa kanena skopo na genikeyso ta pragmata se alla epipeda
opos ayto ton papoutsion.

Dimitris Tasoulis