boot kolima

Giannis Paterakis jpat at intersat.gr
Thu Dec 26 14:48:01 EET 2002

dokimase na bootareis xwris na kaneis ifconfig tis kartes diktyou sou (mhn
dwseis katholou rythmiseis IP klp)...to PC sou tha bootarei
kanonika....meta des ta irq pou xrhsimopoioun oi kartes sou, an einai ta
idia pithanon na ofeiletai ekei to problima kolhmatos tou eth1 sou...an
ontws exoun to idio irq, tote dokimase na allakseis pci slot se mia apo
tis dyo ethernets wste na paroun diaforetiko...genikotera >1 ethernets sto
linux den einai kalo na exoun to idio interrupt..

Xronia polla kai kalh xronia se olous
Giannis