memory stick - mount prob

Alexandros Papadopoulos apapadop at andrew.cmu.edu
Thu Dec 26 03:53:01 EET 2002

Xairetw allhlous apo thn hliolousth California! Prwta, eyxes: Kala
Xristougenna + kalh xronia se olous, ei8e to linux na katakthsei ton kosmo
ktl.

H aporia mou: Giati w giati den mporw na diabasw 64aria memory sticks.

Background: Agorazw mia pshfiakh camera Sony DSC-P31, h opoia exei ena
memory stick 8MB. Otan gemisei me fwtografies, syndeeis thn camera me to
laptop sou mesw tou USB port kai "blepeis" to memory stick san enan mikro
disko (/dev/sda1), me vfat filesystem, to opoio kaneis mount rw xwris
kanena problhma.

Otan omws agorasa ena deytero stick me 64MB, h katastrofh xtyphse - den
mporw na to kanw mount me tipota. To mynhma pou blepw sto
/var/log/messages einai:

kernel: FAT: bogus logical sector size 65535
kernel: VFS: Can't find a valid FAT filesystem on dev 08:01

To mount dinei to klassiko mhnyma wrong fs type, bad option, bad
superblock on /dev/sda1 or too many mounted filesystems.

O monos tropos pou mporw na grapsw sto megalo mem stick einai na kanw mkfs
apo linux (vfat), kai meta kanw mount, read, write, ola kala. Alla molis
paw na xrhsimopoihsw thn camera, frikarei epeidh den mporei na diabasei to
stick.

Dokimasa kai alla sticks, tipotis. To idio problhma. Epishs apo win+mac ta
diabazw kanonika. Help!

Eyxaristw

-A