EUCD - Εφαρμογή στην Ελλάδα;

Alexandros Vellis avel at users.sourceforge.net
Tue Dec 24 22:46:02 EET 2002

On Tue, 24 Dec 2002 10:56:01 +0200
"Theodore J. Soldatos" <theodore at NOSPAMeexiREMOVETHIS.gr> wrote:

> Η μία από τις δύο χώρες που τον εφάρμοσαν είναι η Ελλάδα.

Πράγματι, αυτό έμαθα σήμερα κι εγώ στην εφημερίδα.

"Τα Νέα" νομίζω, είχαν, στις οικονομικές (ροζ) σελίδες, μία ΜΙΚΡΗ στήλη
πάνω δεξιά όπου ανέφεραν ότι μόνο η Δανία και η Ελλάδα "εναρμονίστηκαν"...

Και το χειρότερο; Το ανέφεραν ως ΘΕΤΙΚΟ για την Ελλάδα! Δηλ. ότι μόνο η
Ελλάδα και η Δανία νοιάζονται (sic) για την καταστολή της μάστιγας (sic)
της πειρατείας... Χωρίς να λαμβάνουν υπόψη κάποιες άλλες διαστάσεις του
θέματος... :-(

Χμμμ μόλις παρατήρησα το sig μου παρακάτω... νομίζω θέλει ένα s/DMCA/EUCD/
τώρα!

Φιλικά

--

Cryptonite- hasn't that been outlawed by the DMCA?

Alexandros Vellis
avel at noc.uoa.gr
http://www.noc.uoa.gr/~avel/