Linux + ibooks

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Mon Dec 23 18:37:01 EET 2002

On Παρ 20 Δεκ 2002 13:29, Stelios Bounanos wrote:

> Ola ta prosfata XFree poy exw dei exoyn etoimo ena keypad-mouse-mode
> to opoio kaneis toggle me Shift-NumLock:

(An kai ligo out of date)
Erotisi: Den ginetai apla to Ctrl+Left Click na to blepei san right click,
opos ta original Mac?

Nai, den exo paiksei katholou me ton X server.
Kai nai, akoma kai to sendmail mou fainetai pio efxaristo apo ta XKB bindings,
pou allazoun me kathe minor ekdosi ton X.
Pao na grapso kana rewriting rule gia na ksedoso...

--
The courageous enter the dark cave alone.
The clever send the courageous first.