Redhat 8 & CD Mousikis & mp3

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Dec 23 12:32:01 EET 2002

On Monday 23 December 2002 10:33, John Salatas wrote:

> Paei kala to 9.0beta?

να σου πώ την αλήθεια, δεν έχω βάλει πακέτα από αυτό γιατί δεν θέλω gcc
3.2 (μερικές εφαρμογές, καλά καλά ούτε με 2.95.3 δεν κάνουν compile)

> na to katebasw 'h na perimeno to final?

Από άλλες φορές όμως που έβαζα -current ξέρω ότι δεν είναι να το πάρεις
να το βάλεις έτσι όπως είναι και να ηρεμήσεις. Ίσως θέλει ψάξιμο σε
κάποια σημεία (δηλαδή να δείς στο Changelog μεταξύ 8.1 και 9.0 τί
ακριβώς έχουν αλλάξει), ειδικά αν κάτι δεν σου παίξει.

Κατά τα άλλα, όμως, τα -current συνήθως είναι working solution και πάρα
πολύ stable. (Αν ήθελα gcc 3.2 θα το έβαζα με κλειστά τα μάτια).

Α, και επίσης, αν το βάλεις θα πρέπει να το παρακολουθείς στενά,
συνέχεια βγάζουν καινούρια updates.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?