Gnome 2.0 και fonts

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Dec 23 07:54:01 EET 2002

 > Το Font Selection του Gnome 2.0 (Gnome Control Center) δεν μου εμφανίζει
 > να επιλέξω τις TTF γραμματοσειρές που είναι εγκατεστημένες στο σύστημα.
 > Μου εμφανίζει μόνο όλες τις υπόλοιπες.

 > Μήπως "παίζει" και δώ κάποιο "trick" ?

 > (Μιλάμε για ένα σύστημα Mandrake 9.0 με X 4.2.1 και Xfont Server
 > σεταρισμένο σωστά και XftConfig σεταρισμένο σωστά. Οι γραμματοσειρές
 > παίζουν μια χαρά, όλα οκ, στο KDE 3.0.3. Επίσης, στο Gnome όλα είναι
 > μια χαρά από άποψη ελληνικών κλπ, απλά το προγραμματάκι δεν μου δίνει
 > να επιλέξω και να βάλω τις TTF).

 > Any ideas ?

Το gtk+2.x έχει ενα καινούριο μηχανισμό για επιλογή fonts κλπ (pango)
και, μεταξύ άλλων, τα gtk2 προγράμματα επιλέγουν fonts με πιο απλά ονόματα
(π.χ. Sans Bold 12 ή Times 10). Τώρα για να παίξει αυτό, το pango πρέπει
να ξέρει τι ανήκει σε ποιά κατηγορία· το /etc/pango/pangox.aliases
περιλαμβάνει τα TT fonts σου? Αν βάλεις κάτι σαν
``gtk-font-name = "Verdana 8"'' στο ~/.gtkrc-2.0 δουλεύει?

<disclaimer>
Δεν έχω ιδέα απο gtk2, απλά εδώ καi κάτι μήνες βαριέμαι να κάνω
unsubscribe απο την debian-gtk-gnome...
</disclaimer>

 > --
 > Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

 > - What's your ONE purpose in life ?
 > - To explode, of course! ;-)

Γιατί δε λες ρε οτι αυτό είναι απο το Dark Star? :-p

Rgds,
/-sb.