Redhat 8 & CD Mousikis & mp3

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Mon Dec 23 01:44:01 EET 2002

On Monday 23 December 2002 00:23, DJ Art wrote:

> ναι, το είπα. Πρέπει να έχεις την υπομονή να βγάλεις όλη τη σαβούρα από
> πάνω από το mandrake.
>
> ο kernel του έχει ένα μάτσο patches απάνω του. Στο menuconfig υπάρχει
> ένα extra μενού που λέγεται 3rd party drivers. Εκεί μέσα έχει ΠΟΛΥ
> σαβούρα (μέχρι και driver για dxr3 βάλανε).

Έχεις εγκαταστήσει άλλη διανομή εκτός της Mandrake ή χρησιμοποιούσες μόνο
LFS? Μία διανομή που θέλει για πελάτες non-technical users φροντίζει ώστε ο
πηρύνας να έχει υποστήριξη για οτιδήποτε υπάρχει διαθέσιμο patch.

> Επίσης, ο default kernel έχει ΟΛΑ τα options του πυρήνα ενεργοποιημένα,
> είτε σαν Yes είτε σαν Modules (τα πιο πολλά ως Modules).
>
> Και είναι κάργα πειραγμένος από την Mandrake.

Φυσικά. Το κακό δεν είναι να πειράζεις τον πηρύνα, το κακό είναι να μην
ξέρεις τι κάνεις όταν πειράζεις τον πηρύνα.

Η redhat π.χ. έχει 250+ patches στον πηρύνα, αλλά περνάει τον κέρβερο
(stress test). Μέχρι την προηγούμενη έκδοση (σε αυτή δεν ξέρω)
χρησιμοποιούσαν τη vm του 2.4.13-ac , δηλαδή το diff ήταν της τάξης
μεγέθους αρκετών MB.

--
Use the fundamental control flow constructs.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)