Scsi emulation driver

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Dec 21 15:41:21 EET 2002

On Fri, Dec 20, 2002 at 10:59:01PM +0200, Tom Diamond wrote:
> Πριν από λίγο καιρό είχα γράψει ότι τα dvd
> μου παίζουν σπαστά σε σπαστικό βαθμό
> τόσο με mplayer όσο και με Ogle. Τελικά, σε
> ανύποπτο χρόνο, που λέει κι ο Χάρρυ Κλυν,
> απενεργοποίησα το scsi-emulation pου είχα για το
> dvd και όλα διορθώθηκαν! Λίγο παιχνίδι και
> με το hdparm και το drive πετάει.

  Έχε υπόψιν σου ότι το hdparm μπορείς να το τρέξεις έτσι κι αλλιώς,
ακόμα και με SCSI emulation, στο IDE device της συσκευής (hdx), και
επιδρά κανονικά. Εκτός δηλαδή αν έχεις devfs, αλλά αυτό είναι μια άλλη
ιστορία.

> Εσείς που τα παρακολουθείτε, έχει κανα bug
> ο scsi driver (2.4.19-4GB / SuSE 8.1 Pro) ή έχουν πρόβλημα
> οι mplayer - ogle;

  Μιλώντας για SCSI emulation - θα μας χρειάζεται για πολύ ακόμα; Ένα
πουλάκι μου είπε ότι στους τελευταίους 2.5 πυρήνες δεν χρειάζεται
πλέον, αφού τα ψηστήρια δουλεύουν απευθείας με το ide-cd; Μπορεί
κανείς να το επαληθεύσει ή να το διαψεύσει;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+30976604701