προβληματικά mail header

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Dec 21 15:41:01 EET 2002

On Fri, Dec 20, 2002 at 10:37:02AM +0000, Papadogiannakis Vagelis wrote:

> Polly sosta, alla afto de 8a einai epidiksi, 8a einai disfimisi mia kai to linux 8a einai poli argo :>
>
> pros djart:
> H kaliteri lisi pou 8a sou proteina einai ena Linux se ena disko, kai tou kaneis ekei epidiksi kai aftinou kai allon 20.
> (ektos an 8es na tou kaneis epidiksi to setup)

  Ερμ, άσχετο με την όλη συζήτηση για διανομές, αλλά σχετικό με το
μήνυμα στο οποίο απαντάω...

  Κυκλοφορούν μερικοί mail client στη λίστα, που δεν υπακούουν τα
πρότυπα και βάζουν 8-μπιτους χαρακτήρες στα header των μηνυμάτων.
Αντίθετα, τα σχετικά πρότυπα (RFC) ορίζουν ότι οποιεσδήποτε μη-ASCII
ακολουθίες χαρακτήρων στα header πρέπει να κωδικοποιούνται σε μια
ειδική μορφή που φτιάχτηκε γι' αυτό το σκοπό, και να μην εμφανίζονται
αυτούσιοι. Τα περισσότερα προγράμματα που στέλνουν mail αυτό κάνουν,
αλλά μερικά το παραλείπουν και μου δημιουργούν προβλήματα.

  Βαγγέλη, μπορείς να βάλεις καμιά πιο καινούρια έκδοση του sylpheed
μπας και το διορθώνει αυτό, κι αν όχι να στείλεις καμιά αναφορά στους
developers; Απευθύνομαι ειδικά σε σένα, γιατί είσαι ο μόνος που μπορεί
να κάνει κάτι γι' αυτό διατηρώντας το ίδιο πρόγραμμα· οι υπόλοιποι
έχουν είτε Netscape 4.x (βάλτε κάτι της σύγχρονης εποχής) είτε Outlook
Express (βάλτε έναν αληθινό mail client). ;^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+30976604701