Linux + ibook

John Salatas john at csn.gr
Sat Dec 21 03:14:01 EET 2002

On Wednesday 18 December 2002 22:19, Dimitris Tasoulis wrote:
> 8elo gia tis giorte na kano ena doro ston eyato mou
> kai leo na agoraso ena ibook ka8os einai makran oti kalitero se hardware
> gia notebook ton 1200Euro.
>
> 8elo na rotiso an exei kaneis dei kapoio tetoio na doyleyei me linux,
> dialadi na paizei ixos, dvd, cdr kai to suspend.
>
> Iparxoun kapoia sigkekrimena provlimata me ayto to notebook???
>
> Eida kapoia how to install linux sto net alla 8a enoi8a  poli
> perisotero  sigouria an to akouga kai apo kapoion edo.
>
> An einai na doso tosa lefta
> den 8a i8ela meta na 3emeino gia arketo kai me to OSX.
> [...]

Giati na baleis nte kai kala linux? Mporeis na afiseis to MacOSX 10.x.y to
opoio kai auto unix einai. Bebaia tha dyskoleuteis na breis tin konsola alla
yparxei (kai me vi!). Kata ta alla mporeis na breis polles GPL efarmoges pou
trexoun se MacOSX. rixe mia matia sto http://www.openosx.com gia na pareis
mia idea (GIMP, abiword, gnumeric ....)