egkatastasi libraries

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Fri Dec 20 01:33:01 EET 2002

Στις Πεμ 19 Δεκ 2002 15:26, ο Aleksandros Paleos έγραψε:
> kalispera se aytin tin selida mou dinei 3 libraries se kataliksi gz
> gia na egkatastiso !pos mporo na ta balo?
> mono unzip ksero na kano
>
> http://www.vorbis.com/download_unix.psp

Αν η κατάληξή τους είναι «.tar.gz» (μάλλον έτσι θα είναι) δώσε:
tar xzfv library-name.tar.gz

Αν η κατάληξη είναι απλώς «.gz» (δεν νομίζω αφού είναι βιβλιοθήκες)
δώσε:
gunzip library-name.gz

τί σημαίνουν αυτές οι εντολές.

Αυτές οι εντολές απλώς αποσυμπιέζουν τα αρχεία. Για να τα εγκαταστήσεις
θα πρέπει να «χτίσεις» τον πηγαίο κώδικα. Διάβασε τα αρχεία βοηθείας
που θα βρεις.

Πάντως, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις στο/στα «CD» τής διανομής σου (όλες
οι καινούργιες διανομές έχουν τα εργαλεία και τις βιβλιοθήκες για
«OggVorbis» και είναι πιθανό να τα έχεις ήδη εγκατεστημένα) ή να
επισκεφτείς την σελίδα τής διανομής σου όπου μάλλον θα βρεις ήδη
«χτισμένες» εκδόσεις των βιβλιοθηκών αυτών

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr

|   O Αλή Πασάς στα 1819:                                       |
|  «Εσείς οι Έλληνες, μπρε, κάτι μεγάλο έχετε στο κεφάλι σας.   |
|  Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρά   |
|  Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Αριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε!»   |