Διανομές που να εγκαθίστανται σε image file

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Thu Dec 19 18:24:01 EET 2002

On 2002-12-19 18:04, Άγγελος Οικονομόπουλος <aoiko at cc.ece.ntua.gr> wrote:

> *Μπάνγκ* :-)

> και δεν νομιζω ότι το να δίνεις cd με cracked vmware είναι εναλλακτική λύση

Demonstration είπε.  Δεν είπε κάτι μόνιμο.  Από τη σελίδα του vmware
σου κάνω paste:

	Evaluate VMware Workstation

	You may evaluate VMware Workstation for a 30-day period. To
	evaluate VMware Workstation (for Windows or Linux operating
	systems), please do the following:

	1. Click here to register for a license key that is valid for
	   30 days only.

	   Note: The evaluation period begins from the date of
	   request.

Άρα για τουλάχιστον 30 ημέρες μπορείς άνετα να στήσεις το vmware σε
κάποιον.  Αν μέσα σε ένα μήνα δεν έχει παίξει αρκετά ώστε να ξέρει αν
μπορεί να κάνει κάποια δουλειά σε linux, μάλλον δεν σου κάνει... αλλά
μην είσαι με το βόλι στη μπούκα του μουσκέτου ρε παιδί μου.  Μια ιδέα
είπα κι εγώ.  Πώς κάνεις έτσι;

- Γιώργος